klagmongo

här kommer ett sentimenatlt långt klaginlägg...
jag är sjukt less på allt jävla skitsnack överallt. alldeles för många bär på sjukt mycket skit. varför snacka när man inte har en jävla aning om vad man snackar om?
fel att bilda en jävla uppfattning innan man öppnar käften!så sjukt patetiskt att man i "vuxen" ålder lever på som om man gick på högstadiet.
Varför kastar man sin energi på en jävla massa skit? fel att lägga energin på nått vettigt...

jag kommer aldrig sluta förvånas...man ska aldrig tro att man känner någon för förr eller senare kommer det alltid fram nått skit...

och ja just nu är jag sjukt less...less på allt och less på inget. less på att vara less.
Men egentligen varför gräva ner sig? det är inte så illa som de låter...
nu ska ja käka popcorn

http://truetrue.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Idaho

de blir alltid bættre, bra va!? :) JAG SAKNAR DEJ

2007-10-31 @ 20:08:31
Postat av: cickis

chear up up up! snart ska ni till åre och röja! allt bra i storstan=) nu ska jag dricka caffe latte tror ja=) pussss

2007-11-02 @ 10:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback