utmaningen

har äntligen tagit tag i utmaningen jag fick för tusen år sedan..men den som väntar på nått gott...haha
okej 8 fakta om mig

1.Jag har haft två nära döden upplevelser, en va på en motorcykel och den andra i en karusell på yran för några år sedan, jag var helt säker på att jag inte skulle komma ur den levande, men det gjorde jag och jag har inga planer på att nånsin åka karusell igen...

2.Jag lägger sjukt mycket pengar på skor och dyra kepsar, jag får aldrig nog...vet inte hur många tusenlappar jag lagt ut på kepsar...

3.När jag gick i ettan eller tvåan på lågstadiet så skulle vi rita vilket djur vi skulle vilja vara...
Alla killarna ritade tigrar eller lejon och alla tjejerna ritade hästar med råsa bakrunder..utom jag, jag ritade en ekorre med en skrik orange bakrund...hm?

4.Jag är helt såld på stjärnor, något av de vackraste jag vet är sjärnklara nätter´. Kan ligga i timmar och bara stirra upp. Mitt drömhus ska ha ett stoort fönster ovanför sängen så det bara är å stirra tills man somnar.

5.Jag har inga fiender...dock har jag en som ser mig som sin fiende...jag känner inte den och den känner inte mig....

6. För den som inte redan visste det så är jag kanske den mest rastlösa människan på jorden. Jag har väldiga problem med att sitta ner och ta det lungt, vill helst ha liv och rörelse hela tiden. Jag har stänigt nya ideer och planer i mitt huvud. Några fullföljs medans andra ligger kvar och gror.

7.Jag är sjuukt oekonomisk... jag orkar helt enkelt inte tänka på skiten. Jag kör med mottot pengar kommer och pengar går..haha

8.Jag skulle haft en storasyster. Hon hette Lina och blev inte gammal...

Kommentarer
Postat av: elin

Nummer 6 och nummer 7 stämmer bra in på mig också...Hur är allt annars? jag saknar dig!!

Postat av: cickis

hmm visste inte det där med karusellen...usch va otäckt!

2007-10-20 @ 09:38:27
Postat av: elin

vad sægs førresten om att fira nyårsafton i åre? Jag tycker det låter som en toppenide! puss

2007-10-24 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback