blä

ny dag nya krafter...eller? känns som den där 12 timmar långa tågresan från i söndags sitter i än, däckade 9 i går kväll, fast tro fan att ja va lika trött när ja klev upp vid 8!
Har en jäkla massa att fixa med, det där jävla CV som jag måste knåpa ihop, jag tror fanimej att jag gjort 10 st sånna men inte en enda finns kvar!upptäckte också att det saknas skrivprogram på deras dator (hur fan de nu går till!) det enda som finns är anteckningar (jo tjena lena vad de skulle bli succe!) Så nu måste jag försöka låna brors dator och se om jag ha bättre tur! Jag hatar verkligen att skriva CVn!Bläää!
Sen så somnade jag ju ifrån min packning igår, har en stor hockeytrunk som är fuuullproppad med kläder och skor som jag måste börja sortera, blir typ gråtfärdig bara av å tänka på hur mycket saker det är!
 Så nää jag har inte tid å sitta här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback