bullar..

ska se om jag kan knåpa ihop ett någolunda inlägg..
har varit två riktigt nica dagar i åre, känns fan inte som att man åkte upp för å grillas på anställningsintervju, mer som typ firmafest...eller nått haha!
Det känns som det har gått svinbra iaf, hoppas hoppas hoppas nu!
Va så jävla trött igår när ja kom hit, att ja gick å la mig vid nio...idag kom jag på att de va fredag igår...kors i taket lugn fredag! Ikväll blire andra bullar,,,,
bullar föresten...gud va gott med en kanelbulle till frukost!

Hittade min drömjacka på recycle, en grön jätte mysig, 4000 som hittat! eller...? Men just ja ja fyller ju år på torsda ;)
Den hänger längst in till vänster, e grön rutig me nått knepigt tryck på ryggen..;)

nää nuuu
!
syns ikväll!
puss

Kommentarer
Postat av: Ida

SNART så! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback