min randiga mössa

sån fin höst dag ute idag. Klarblå himmel och en lysande sol, jag tycker faktist om hösten, nu kan man till och med ha på sig mössa utan att folk kommer fram och frågar varför. Jag gillar mössor!Köpte faktist en ny i förrgår, en randig burton mössa som jag är förälskad i, lagom förstor och alldeles alldeles underbar! 

Vet ni hur jävla less jag är på att söka jobb, jag tycker det är svintråkigt vilket resulterar i att när ja väl hamnar vid en dator för att bombardera iväg ansökningar, så hamnar jag istället typ här...
hade jag haft en krage kanske de hade varit dax å ta sig lite i den.

Har kommit på att jag är en typisk skjuta fram problemen människa.
Jag stör mig själv inte på det..meeen jag har insett att jag går andra på nerverna med mitt Vi tar det imorgon, eller dan efter det... tänkande.För visst kan jag hålla med om att det kanske är lika bra att ta i tur med tråkiga saker på en gång varför skjuta fram skiten?
 Fast min livsfilosofi är att det löser sig, allt löser sej förr eller senare. Tiden läker alla sår osv.

Nu ska jag köpa en stor varm kaffe och gå ut å ta en cigg i solen...
coffe and a cigarett finest i could ever get...

håll tummarna för mej i åre!


Kommentarer
Postat av: Joss

jag håller tummarna för dig!<3

Postat av: Ida

jag håller också tummarna för dej!!

2007-09-19 @ 17:03:31
URL: http://www.idahooo.blogg.se
Postat av: elin

Jag håller med tummarna för dig. Jag saknar dig också! Har du förresten min svarta kofta? den kom inte med i påsen...kram

2007-09-19 @ 17:25:03
URL: http://www.thedreamabout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback