rappapapakalja

orkar inte med all jävla norska just nu..fattar typ natamakara!kan dom lära sig svenska?
ge mej ett jävla jobb istället!
ja jag är less, fruktansvärt less...ska köpa trisslotter för alla pengarna jag har i hopp om att vinna 10 miljoner så jag slipper leta efter jobb, utan bara kan boka min efterlängtade biljett till nått surf mecka....åsså skulle jag köpa mitt wii och min pod! och ett litet gulligt hus i alperna!är de så mycket begärt?
ja jag vet...det finns dom som har det värre....men är det lungt att jag börjar tänka på dom svältande barnen i afrika imorgon?


mitt barca
utsikt


Kommentarer
Postat av: elin

haha, norska är inte så lätt! Nu är jag sugen på fest, vi ses imorgon! Förfest hos dej?

Postat av: zandra

Vi har wii, kom och spela innan du åker =)

2007-09-07 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback