rastlös

rastlösheten äter upp mig snart! måste hända nått nuuu!
har varit nere i källarn och rotat runt bland mina prylar, fyy fan vad jag inte orkar bry mig om skiten!Vart kommer allt ifrån? Det bästa en dag som denna är att låta det vara, annars slutar det med att jag hivar allt..och ja jag känner mig själv tillräckligt väl att jag vet att det är något jag kommer ångra senare!
Vad kan man göra en dag som denna?
Har hunnit räkna mina småpengar..exakt 58 kr och 50 öre + 4 ? och och en 20 centare YEY!
Hade gärna kört igång en film om det inte vore för att jag verkligen är så fruktansvärt rastlös, kan verkligen inte sitta still (har redan rest mig från datorn 3 gånger sedan jag började skriva det här!)
Gör ju ett tappert försök att sluta röka också....gör att allt känns ännu segare i vanliga fall kan man ju bara ta och sätta sig ute med en cigg...
Har tillbringat miinst tusen timmar med att söka jobb och det är svintråkigt...verkligen!Det finns ju endå inga roliga jobb att söka...tänk om AMS kunde lägga ut .typ jobb som asutronaut eller dj...eller varför inte en bartender utan utbildning men som kan blanda svingoa drinkar som inte är namngivna (ÄN)
Äh va fan här kan jag ju inte sitta hur länge som helst...
plugga i musik i öronen och knyta på sig springskorna kanske vore en ide!


dagens lyssna!
joss stone feat common - tell me wat were gonna do now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback