si på luffarn som går där på vägen....

dax å ta sig i kragen typ nuuu!ska nog försöka jobba några dagar...tror jag, fixa ett hem skulle ju också liggga högt på skagöralistan för en sån lista har ju jag....inte!
på torsdag drar ja upp till åre hoppas på att de går bra!
Den här helgen har varit så jävla grejt!Känns nästan som vi haft lite mini festival...hehe! har hängt med lök å cicki p hela helgen. :) niiice. Kört massa bil, druckit massa öl, skrattat så inåt helvete!
Fiffigaste påhittet måste vara draken som lök byggde av ett kastspö och en konsum påse. Den flög inte så högt men flög gjorde den!
Och jag vart väckt igår av att de pratades om att de snöade ute...kutar upp ur sängen och rusar till fönstret, för visst var det snö och glad blev jag...den hade dock försvunnit tills jag vaknade nästa gång!

Johanna har uppkörning på torsdag håller tummarna!

image171

frukost


Kommentarer
Postat av: Anonym

de kommer gå kanon i Åre :) fan vilken hælrigt bild! miss you babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback