sverige luff

kom hem igår kväll efter en liten sverige turne...en liten sådan men endå!
drog i tisdags morse tillsammans med helena till arlanda för å säga hej då till henne, var jätte jobbigt å säga hej då!Drog in till stan träffa martin och hängde lite på hans jobb sen gick jag å cicki å träffa elli en sväng och sen drog jag hem till anna å annika käka middag å grejer!Vi kom ju på den brilljanta iden jag å cicki p att vi skulle dra till göteborg, så de gjorde vi också :) och där har  vi varit sen i onsdags kom hem igår kväll! Shit vilka sjuka dagar det har varit där, träffat anja, cissi, jennifer, wg har varit så jävla kul verkligen!har saknat dom sjukt mycket!
göteborg e min nya favorit stad! åå!
Nu sitter jag hemma hos mamma å pappa har städat och packat ur lägenheten hela dan...så nu e den ur världen! Förmodligen drar ja till norge en sväng imorgon...har inte bestämt mig än, om inte imorgon blir de på onsdag...känns som man har så mycket i skallen nu att det snart kommer pysa ut!
nä nu ska jag börja packa ladda en tvätt maskin och stendö framför tvn låter som en toppen kväll...eller?

pis!

Kommentarer
Postat av: Helenis

saknar dig i massor min älskling. kom till mig ist för norge babe. puss

Postat av: Anja P

lätt att d e hehe! va hände me dina planer att flytta hit? får kanske följa dig istället o komma till åre när ja e klar? saaaaaknar dig fruff!! puss

2007-10-05 @ 15:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback