ryggsäck vs resväska

idag gjorde jag det, det bara kändes helt rätt, jag gjorde slag i saken och gjorde mig av med min oergonomiskaopraktiskaidiotiska och rätt så fula slitna backpacker ryggsäck, för vem har sagt att man måste ha en sån  bara för att man ständigt är på resande fot?Är det en oskriven regel, att man inte kan komma släpandes med en praktisk och rätt snygg dragväska, att man måste ha den där jävla ryggsäcken....okej fine är man ute och globetrottar så behövs en ryggsäck, men nu ska inte jag det så nu är jag väldans nöjd med den stora praktiska drag väskan med fyra hjul :) som man inter får sår på axlarna av, som man inte börjar gråta av pga värken i ryggen..och när jorderunt resa står på tapeten så är det endå på tiden att införskaffa en ERGONOMISK SNYGG OCH PRAKTISK ryggsäck sådeså!

har tillbringat hela dagen tillsammans med danda i hammerdal, vi fick en jävla massa gjort för att va oss!Jag lyckades till och med packa utan att prova allt jag hittade. Vi hann till och med rökpaus å chill i gräset

imorrn åker jag och mest av allt ser jag fram emot att planera in en lång longboard dag i köpenhamn :)
så nu var det slut på östersund ett tag..kanske syns igen till våren, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback