ilandsproblem...och hultsfred pics!

nytt visa IGEN, tror det är 5 i raden sen December. Något jag kunde glädjas åt denna gång var att det iallafall stod rätt namn på kortet. Kors i taket...verkligen!
Dock ingen kod...fortfarande...har fan glömt bort hur man använder en bankomat eftersom jag inte haft en kod till mitt jävla kort på..ja ett bra tag..tror det mesta mellan mej och nordea fuckade upp sig helt efter Emma Personal incidenten...
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta....det kanske är dax att söka sig mot ngn annan bank...

tänkte dela med mej av lite schyssta hultsfred bilder...

welcome to camp tramp. location  HULTSFRED 2008! ENJOY!




Kommentarer
Postat av: elin

Oh vilka härliga hultsfred bilder....!

2008-06-28 @ 13:01:19
Postat av: Ida

partypics! fick du mitt sms imorse?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback