vildmarksäventyr

updates then...
I Lördags satt jag mig på bussen och drog ut till calle och hans marstrand, så jävla fint!Har haft toppen dagar därute, thanx for that :) Jag jämför hans ö lite med vi på saltkråkan haha. Lyckades till och med virra bort mej, men får skylla på att jag inte var i mina sinnes fulla bruk just då ;)
I måndags när jag kom tillbaka drog jag och anja ut på vildmarks uppdrag, packade överlevnads väskan och drog 20 minuter utanför stan till hennes land, det va knappt att vi överlevde natten, vi fick slåss mot grävlingar, huggormar och fästingar stora som hus...fast så var det ju inte, men det kunde ha varit. Vi hade mys på tu man hand. Lagade middag som vi fångat själv, på riktigt vildmarks sätt med spjut och grejer (nja...vi trampade dom extra stegen förbi ICA..) Fast det hade ju varit mer spännande om vi faktist fångat våran mat själv...haha
Köpte ett sexpack folle och satt oss på ett gigantiskt berg och blickade ut över savannen (läs havet). Sen tände vi en eld och anja plockade fram mandolinen och tog ton...(eller..?) nä anja plockade fram den väldigt hypade stereon (en liten låda från typ 1700 talet) nu kan vi allt vad lugna favoriter heter det är ett som är säkert!
Vi överlevde mot alla odds natten, trots att vi va förföljda av något vi inte riktigt vet vad. Så Vaknade vi och åt frukost och solade i den tropiska hettan (faktist..jävligt tropiskt)
Nu är vi tillbaka i civilisationen :)
Idag är planen att jag först och främst ska få upp anja p ur sängen så vi kan pallra oss ut till saltholmen, hur nu det ska gå..anja sover som ett litet barn fortfarande (vildamarken tog verkligen knäcken på oss) haha

5 days left to go HALLELULJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback