4 meters björnar....

vaknade idag med en rätt uppgiven min på mina läppar...jag veet!Vafan, vad händer..?Dessutom kan den uppgivna minen ha något att göra med att dom enda drömmarna som cirkulerat i mitt huvud under natten inkluderat att bli jagad av två 4 meters björnar,  matförgiftning och pistolhot...hm någon drömmtydare som har nått att säga om mina??
Nä skämt åsido så är livet kanske inte så pissigt som jag målar upp det..det gäller bara att få tummen ur röven coh ta tag i skiten (som då mitt tidigare inlägg beskrev ganska duktigt)
Att jag alltid ska hamna i samma lika situationer...varför kan jag aldrig våga, skita i allt runtom å bara köra...?
fuck

dax att lämna ön för civilisation...


snart!
image173

Kommentarer
Postat av: Camilla

utlottning i bloggen, kika gärna in. :D

Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-05-14 @ 12:58:30
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback