alvedon..ja tack

huvudet värker idag...vad har hänt?
Jag som aldrig annars blev bakis, ens lite har nu hamnat i bakfylle träsket...klockan är ju för guds skull 7 och jag har verkligen piinat mej igenom denna långa dag!
Gårdagen då...
Vaknade rätt sent, jag och anja trampande runt i solen och hade de mys, sen på kvällen mötte vi upp peggy och satte oss i vasastan, 25 spänn ölen...(det vart fler än en som jag hade tänkt iallafall...)
sen blev det en sväng förbi peggys jobb och en sväng förbi anjas, flertal drinkar, shottar och öl därimellan..
typ där någonstans hamnade jag i dimman  rejält...
göteborg plockar verkligen fram det bästa i mig ibland..

har föresten kommit till min kännedom att vissa sms inte kommer fram till min !"#¤%&/() mobil, så lacka inte över att ja inte svarat...jag har förmodligen inte ens fått det...och lacka inte heller om ja inte svarar när de ringer heller, min telefon tycker det är jätte roligt att haka upp sig så man inte kan svara och vissa gånger när man väl kan svara tycker den det är minst lika roligt att stänga av sej....okej sen kan det bero på den underbara funktionen ljudlös också...

kanske blir lite cissi å wg häng nu då!

räknar dagarna nu...äntligen..finally..
image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback