än en gång en saga om bitterfittor...

nyss hemkommen efter en aveny sväng med åsa och två av hennes vänner. Fullt av studenter i farten, det får mig att blicka tillbaka och minnas pirret i magen och lyckoruset på flaket, galna kvällarna innan och den där satans fula mössan som alla skulle skriva i. Jag är glad att det är avklarat, men gud vad jag ler för mig själv nä jag tänker tillbaka på den tiden!Tur att man har två yngre syskon som man får fira in i vuxenvärlden också:)
Nu var det endå 3 år sen man själv var där, 3 år, på nått sätt känns det som att det var 10 år sen och på ett annat sätt att de va igår. Jag har hunnit med en jävla massa och det är jag nöjd med. Jag tänker verkligen inte bli en av dom där bittra jäklarna som man hittar lite överallt...dom som är bittra över livet, bittra över deras val av arbete, jadi jadi, dom som aldrig vågade fast ville. Jag vill alltså gör jag det, inget mer med det. Nu menar inte jag att alla som inte är ute och lever rövare är bitterfittor...nä det jag menar är att om du inte trivs med ditt liv gör något åt saken då, varför sitter du där och gnäller dag ut och dag in som att det skulle ge någon verkan, där har du grunden till det bittra...det börjar lite lätt med lite gnäll och så lite till om lite fler saker tills lut är hela vardagen fel och går att gnälla över. Jag förstår verkligen inte...
Nog om det!
8 dagar kvar, åtta som i en vecka plus en dag likamed måndag den 9 juni lika med lycka!



 

image186
piiiis motherfuckers!
stay black!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback