åre-sthlm-oslo-göteborg...

nu har ja verkligen flängt runt mer än vanligt...hur nu det va möjligt??
nu har ja varit i oslo en sväng å träffat hela ligan!jag har haft toppen dagar där!
Nu e ja i göteborg och gäng häng här!ska träffa calle också ska blii så kul!Förvånade dom blev igår när jag bara dök upp å suprisade dom utan den minsta lilla förvarning, impuls varningen där!men fan jag gillar de!

och nej (som svar på mångas frågor) jag har inte gått under jorden, dött, flytt landet, konverterat till islam, blivit kidnappad, inlåst jag har bara telefonen på ljudlös eller avstängd av den anleningen att jag inte orkar med just nu...kanske imorgon




de e så logiskt alla fattar utom du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback