en vegetarians bekännelser...

jag är sjuk less på vegetarian snack...jag är less på att varje gång jag hamnar i mat situationer måste förklara mig varför jag inte äter kött...så varför äter jag inte kött då? jo av den anledningen till att jag inte vill, jag skiter fullständnigt i att det sitter någon mitt emot mig och tuggar på en flintastek eller fläskfile eller en kyckling eller vad de nu kan va..så varför bryr sig om vad jag äter och inte äter?
Jag har inte ätit kött på flera år...och jag har inga planer på att börja heller...
däremot ska jag inte sticka under stolen med att jag saknar vissa saker..
allra mest saknar jag faktist den där lilla äckligt flottiga cheeseburgaren från donken..
så mycket mer saknar jag inte faktist

tack och hej

Kommentarer
Postat av: elin

allra mest saknar jag faktiskt DEJ! kommer du hem till studenten eller? jag hoppas det!!

2008-05-29 @ 22:01:46
Postat av: Ida

haha, jag vet hur de är.. duuu... om du e hemma på studenten (primrose; 5juni nästa torsdag...) så får du jättegärna komma hem till oss på johans student fest! hoppas du e hemma då, puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback