sova




jag har precis kommit hem från 4 dagars hästpass uppe på copperhill..jag trodde aldrig någonsin det skulle bli torsdag klockan 12 då man skulle få hem. Men det blev det, och nu sitter jag här nyduschad och tänker tillbaka på veckan..och att det kanske inte var så farligt...eller inte, det var farligt och jobbigt och tråkigt...lite rikare är man nu iallafall.
Fram och tillbaka, packa väskorna, lådorna och allt de där som ska hänga med upp till åre, för imorrn flyttar jag upp, på riktigt alltså, nu är det slutflängt fram och tillbaka.
För er nyfikna som frågat om nya jobbet jag ska ha i vinter...stugansvarig :) känns rikigt bra, ser fram emot vintern!
Och något annat jag ser fram emot är att träffa helena!!!!snart snart!
jag ska ta sovmorgon imorrn..liten men endå sova längre än till 5 halv 6!

jag saknar barca crewet!


Kommentarer
Postat av: helenis

snart ses vi emma. jag längtar efter dig varje dag så det inte e klokt. puss på re sötis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback