Torsdag 9 Oktober 2008

Det va jätte länge sen ja bloggade..och nu tänkte ja trassla ihop ett långt inlägg men jag orkar helt enkelt inte. Jag lägger in en bild istället på när jag är glad...börja lessna på blogg bilden jag ser så sur ut. Så här e en glad bild så att inte min blogg blir en surblogg...
Jag är stark numera  föresten jätte stark!Tack till sågar, skruvmejslar, kofotar och tunga träbalkar!
En sak till jag fick nytt jobb idag :) Vintern kommer bli mycket intressant!

                                          

Kommentarer
Postat av: Din Mandy

fruuufffFFFffFfff

2008-10-09 @ 19:46:23
Postat av: emelie

nytt jobb? berätta :) vad sysslar du med nu egentligen? sågar, träbalkar? hänger inte med!! :D

Postat av: monkis

berætta, nu blir jag jættenyfiken!

førresten, har du gått och blivit snickare eller nåt? p&k

2008-10-11 @ 10:56:24
URL: http://sooofy.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Ems! Vad är det för jobb du ska ha i vinter? I Åre? Kramar

2008-10-15 @ 14:35:43
URL: http://rufsig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback