Lördag 18 oktober 2008

dagens Ilandsproblem...MINA HÄNDER!
Skiten (soten för att va mer exakt) ligger tjock under bakom mellan på mina naglar. Det här är psykiskt påfrestande att varje gång jag ser mina händer, känner mig som en inbiten skogsarbetare som inte har tvättat händer (eller något annat heller för den delen..) sen födelsen. Ska poängtera att jag HAR försökt tvätta skrubba, acetona, olja bort skiten...mer än en gång...

Helg innebär ledighet och man ska göra sånt man inte hinner med under veckan..igår låg jag i koma efter jobbet och gick och la mig innan klockan hunnit bli 9, vaknade dessutom klockan 5 över 6 av mig själv och hade STORA problem att somna om...

Sen så har jag blivit bestulen på frukt...en banan närmare bestämt...som skulle va en huvudingediens till min frukost smoothie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback