and you said summer gonna take the pain away...

sitter just nu i ett regnigt stockholm, folk springer runt som galningar med paraplyer höll på att få ögat urpetat för en liten stund sen!
nu längtar jag bara tills jag får åka upp till åre igen, jätte mycket!
hade verkligen inte nått vettigt att skriva överhuvudtaget...

får väl lägga in en bild och göra inlägget lite mer spännande.
Det är sjukt hur fort tiden faktist går..
Nu är sommaren snart slut, vi är inne i september och jag fattar ingenting.
hela denna sommaren har jag flängt runt mer än vanligt...
åre-stockholm-oslo-göteborg-hultsfred-göteborg-östersund-malmö-köpenhamn-stockholm-
längtar efter rutiner och sova i egen säng, packa upp väskan...längtar helt enkelt efter en helt vanlig vardag en ganska grå och trist vardag med lite lugn...

Nu ska jag dricka kaffe och ta en cigg





later

Kommentarer
Postat av: eve

åh jag sakna dig, det är tå tyst i lägenheten sen du drogoch jessica fastande i piteå så mina sambon lyser med sin frånvao..



puss

2008-09-12 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback