Söndag 21 September 2008

åre. Lite blandade känslor just nu faktist, känns skönt att va tillbaka samtidigt blir man påmind om sånt som man helst inte vill tänka på överhuvudtaget, dumt nog så invarderas mitt huvud av tankar och funderingar.
Just nu är det folktomt, lugnet före stormen till helgen blir det höstmarknad och byn kommer fyllas till bredden, skönt med lite happening!
Sitter just nu hopkrupen i soffan tillsammans med erik å ida i duved. Har verkligen haft världens finaste höstdag här idag, har varit solsken och klarblå himmel, 17 grader varmt!nästan sommar, och det är helt jäkla underbart att sitta och njuta av solen med en kaffe och kolla ut över fjälltopparna..magiskt nästan!
och ida köpte cykel idag, ska förhoppningsvis våga mej ut i downhill spåren också i veckan SJUUKT sugen när man ser alla!
Jag ska nog köpa ett par skidor imorrn, passa på när Hanson har sån utförsäljning!¨

Jag saknar verkligen Helena mer än någonsin just nu...

later


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar verkligen DIG mer än någonsin just nu.

Puss love.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback