Sunday...just go away!

jag hatar söndagar..förutom när dom inte spenderas i åre såklart. För då är söndag inte den där jobbiga gråa tråk dagen som man bara vill ska gå fortfare. I åre är söndagarna veckans höjdpunkt, och jätte mycket fest!
Men nu spenderar jag inte min söndag i åre, utan på thomegränd, i Lökens soffa, inget emot det, jag gillar både löken och hans löksoffa. Nu är jag bara jätte rastlös och kollar ut på höstvädret, och fick  faktist världens sug på att snöra på mej springskorna och plugga i musik i öronen, så de kommer bli min söndagsaktivitet, fast först ska jag packa ihop mina saker och sätta mig på bussen och bege mig till aspås.
Veckan som kommer ska jag försöka kirra en klipptid, kanske jobba lite, en fjällvandring tillsammans med jullan och ida är inbokat också, å finally åka upp till åre i slutet av veckan.
Man kanske ska våga sig på downhill nu när man är däruppe, sjukt sugen!

Undrar lite hur det går för mina norge vänner som är utspridda i vårat grannland!
Hur mår ni?Hur går det för er?

Kommentarer
Postat av: Johanna

I miss u! Allt går bra för mig iaf. Jobbar och står i hela tiden ;) men vill ju kramas med dig snart! känns som om det blir värsta samlingen för alla utom mig i åre till helgen :( men jag hoppas jag får träffa er snart ändå! love! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback