tisdag 16 september 2008

jag får inget gjort idag...verkligen inget alls! Jag skulle behöva ta ta tag i den där gigantiska resväskan som står och skriker...usch!
Varför kan inte jag bara ta tag i saker på en gång för? Alltid ska jag skjuta fram saker tills i sista stund. Ibland blir jag
bara så less på mig själv!

till något helt annat så var sex and the city filmen, precis så underbar som jag trodde!
Jag läste någonstans att dom fick alla kläder som användes i filmen....det stod bland annat att Sarah J Parker gjorde 83 klädbyten...dååligt tillök i garderoben där då!!

Grattis till min fina Cissi Fro på födelsedagen!

later

Kommentarer
Postat av: cickis

nice ny blogg! fan va fin:)

2008-09-17 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback