in your face suucker

ibland undrar jag varför man utsätter sig själv...alltså gårdagen sjukt najs med Lök fest med massa öl och en gura och givetvis en stordos av youtubande (youtube kanske förövrig är det bästa att plocka fram på fest!)
En utesväng i östersunds nattliv, utan att låta som en bitterfitta så har det fan hänt en hel del med utelivet i den här stan...va hände? O`learys har alltid legat på samma ställe, källarns lokaler har bytt namn tio tusen gånger minst och så ska de va..nänä nu heter källarn helt plötsligt O`learys och O`learys (den riktiga) finns inte längre...jag känner inte den här stan längre, fast de kanske är lika bra..
åter till min poäng med hela det här...varför utsätter man sig själv för det här..shots (min största fiende!) jag vet hur de blir men endå står jag där vid baren och har samlat ihop ett gäng för shotrace (hur står det till däruppe egentligen?)
En sak till meningen med att beställa in en öl tio i 2?
Jo de ska jag tala om för er, så här funkar det jag behövde ju verkligen den där sista ölen, gud jag behövde den verkligen jätte mycket...jag har tappat det.
Kul var det...tills imorse, då elefantaerobicsen har kört igång i min skalle..tills jag uppäcker att alkolåset på mobilen varit av och en redig hög med skickade sms i utkorgen kan vittna om det...
Jag undrar fortfarande varför man utsätter sig...och även fast jag idag säger att jag AALDRIG mer ska dricka alkohol, så kommer jag göra det..såklart, och jag kommer må lika dåligt danefter också...och tycka minst lika synd om mig själv då som nu


bakis.


Pratade med ida nyss..hon frågade om vi skulle ut ikväll...

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA jag förstår preciiiiiis vad du menar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback