HÄR PÅ VÅRAN Ö GÖR VI LITE SOM VI VILL!

sen sist har jag:
myst på möhippa picnic inomhus pga av vädret, dolce vita behandlingar och middag på arctura :)
varit brudtärna på ett bröllop..som för övrigt var ett riktigt vackert bröllop!
haft bus och mys med dom bästa :) förstå att ni kanske betyder allt för mig!
jobbat, jobbat, jobbat och jobbat tråktråktråk
varit på efterfest hos cicki såklart
suttit i solen och druckit öl mmm...lite bättre lite godare tillsammans med er!
strosat på stråket i högklackat aldrig mer!
dansat till schlager inte ett ord!
vunnit öl i 5 frågor elin kanske är ett geni som förtjänar nobelpris!
varit på LITS FEST I VALEN det är bara vi som kan det här med festival!

jag saknar er redan!
här på våran ö gör vi lite som vi vill!!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, jag dör av skratt !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback