SHE OVERCOME CUS SHE POSTIVE..

jag börjar tro att han däruppe är missnöjd med mig..
okej min mobil vart snodd, och jag betalar fortarande av skiten 14 månader till, och får numera dras med en liten tråkig samsung utan några som helst roliga finesser, som jag dessutom tappade i asfalten idag, jag jobbar dygnets alla timmar och får därmed inte tillbringa dagarna i solen med en kall bärs (fast det e ju iofs helt själv valt så den biten kanske vi ska kasta på sjävaste gud), men jag har blivit myggbiten på alla tänkbara ställen, vart inlåst på en toalett idag (och med det vill han nog säga att jag ska sluta tracka ida för att hon inte vågar låsa, så nu ska jag sluta med det) rev ner en miljon skor på dinsko idag (jag gav upp att bry mig någonstan här), allt jag skulle ha var dessutom slutsålt överallt...
kvällen fortsatte med att datorn gett upp och sagt sitt (Pappa daan hjäälp?) pricken över it att jag fått påminnenlse på en räkning som jag redan trott jag betalat (för övrigt betalnign för mobilen jag inte har)
och vad menar han med att slänga in en bil med rekskylten GYM bakom mig?
I rest my case dvs jag vilar min väska typ här typ nu!

Men det gör ingenting..livet ska ha lite motgångar, det är det som gör det lite spännande (aa se se, jag kan va positiv i nuläget också...inte illa va?)

Skit i det..för jag ska få lämna mitt gråa hål en vecka nu och bege mej mod södra sverige...
bara det kunde va måndag typ idag...
cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback