EN LITEN TANKE...

När ja va liten så ville jag hemskt gärna va en ekorre...förklaringen till detta va att dom va så "snurriga och sprang fort" eller nått åt det hållet, jag va 7-8 år när jag kom på det här,  har för mig att det nämts här tidigare...
Nu när jag blivit gammal och vis, vill jag inte alls va en ekorre längre, hellre en sköldpadda för att dom går jävligt sakta, kan leva typ hur länge som helst och framförallt har sitt hem på ryggen :)
Fast livet som sköldpadda kanske inte är så glamouröst som det verkar...fan va jobbigt om man ska bjuda hem folk på middag, eller om man träffar den där heta surfande solbrända, vältränade sköldpaddan som frågar om han får följa med hem...vart ska han få plats?
Då kanske det egentligen är bättre å va den där snurriga glömska ekorren..
.
Hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback