RASTLÖSHET!

Hur jag ska klara en hel sommar att vara så gott som isolerad?
Jag förväntar mig medlidande när jag beklagar mig, men istället får jag en klapp på ryggen och nått i stil med "det kanske är vad du behöver just nu, lugn och ro och va på samma ställe mer än en halv vecka!"
Det kanske inte är så synd om mig trots allt...eller jo liite
Jag har grova problem att hantera min rastlöshet, kanskte det som är meningen med sommaren, att jag ska lära mig ta det lugnt och att man kanske inte alltid måste vara på gång och på väg....eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: elin

jag ska också befinna mej på samma ställe hela sommaren så jag tycker att vi kan gå ihop och reda bot på vår gemensamma rastlöshet!

2009-06-04 @ 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback