SJUNG FÖR ALLT SOM DU BÄR IN OCH UTANPÅ SJÄL, KOMPIS JAG TYCKER DET KLÄR DIG..

Lika bra att jobba lite mer när man ändå är i farten...trodde jag skulle va ledig idag, men de blev nattjobb istället.
Äsch har ju endå inget bättre för mig här än att jobba...pissväder är det också! Men nu blir det mer pengar till resan :)
Jag är lite mosig i huvudet, försökte verkligen att sova länge imorse, men första gången jag vaknade och jag kände mig utvilad, va inte klockan mer än 8! Jag tvingade dock mig själv att ligga kvar tills hon var halv 10, sen så har jag ju extrema svårigheter att sitta still, försökte med det också, tillåta mig själv att "varva ner" som det så fint heter, eeeller huur! Jag blev knäpp efter en kvart och började storstäda och tvätta, så nu var det gjort också!
Lite mer än en vecka sen så slipper jag Östersund för ett litet tag..YEEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback