STUDENT

Idag har vi sparkat in lillasyster i vuxenlivet! Jag är så stolt att hon grejade det hära trots allt!!
Vi har för ovanlighetens skull varit samlade hela familjen och ätiit massa god mat, och druckit smultronvin, sen vart det dax för lite champange också :)
Nu ligger jag och Martin och degar i varsin soffa, har nyss tryckt i mig fruktsallad!
Najjs dag helt enkelt! Får lägga upp lite schyssta bilder sen så får ni se hur fin Ji var idag :)

Sa ja föresten att ja fick nytt nr. idag? Det hittar ni på facebook, hoppas på att få tillbaka det gamla vanliga nummret inom kort så vänj er inte med det nya ;)
Nu är det bara ny lur som fattas...nån som har någon inte allt för gammal som ligger och väntar på ny ägare så kan man ju höra av sig!
Är ju som välkänt en obotlig mobilnörd, har varit väldigt duktig genom åren med att ha haft det senaste och dyraste..och till vilken nytta då? Har ju fan aldrig haft en lur längre än ett år...nu sänker vi standarden och köpen en billigare mobil och en riktig ipod med minst 30 gig (har nån en sån att sälja så..ja )


Avslutar med lite minnes bilder från min studentid..får mig verkligen att inse hur länge sen det va! cheers!


TIDEN GÅR FORT NÄR MAN HAR ROLIGT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback