kråksången

okej vart kanske sjukt besviken när svennebanan började rulla på radio och tv, så det har faktist tagit emot att lyssna igenom restrerande låtar..
hur som helst så gjorde jag det häromdagen, tack!
Visst att svennebanan är allt annat än bra och lutar åt att bli en sommarplåga, så väger resten upp, istället för att få mer salt strött i såret så läks det sekundsnabbt efter att ha hört mammas gata som gästas av supreme självaste timbuk och grega. Andra guldkorn som Yta där Magnus Betner (!) dyker upp mot slutet av låten får mig bara att vilja höra mer!
okej jag skämms lite..att det tagit sån tid för mig att lyssna..jag var rädd..för tänk om allt faktist hade låtit som svennebanan och all väntan på detta skivsläpp varit förgäves. Men nu var det inte så! TACK OCH BOCK! trots allt !


"Jag tycker det är så kul med hiphop att det är så uppdelad changer, på ena sidan har dom här vänsterkillarna som går runt med dreads och hampakläder och tykcer att djuren är det viktigaste som finns näst efter miljön och allt annat som är skitråkigt. Så ska dom samas i en changer med folk som är helt åt andra hållet, folk som har både barn och bilar som heter Lexus. Måste ju va konstigt också Promoe står och liftar till grammis han har skrivit nån skylt på pappkartongen han bodde i i förrgår så har han skrivit grammis, så kommer petter och hämtar upp han med sin Hummerlimosin, jag får inte den där bilden att gå ihop.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback