världens bästa

Ett skönt minne från den bästa sommaren!
Den sommaren jag och Ida härjade runt land och rike och inte hade en enda jävla tid att passa (förutom möjligen tåg eller flygtider då!)
Det fanns inget som var omöjligt!

Jag tänker ofta tillbaka på dom månaderna och ler!

Jag tror det var då jag på riktigt insåg att stressen är något onödigt och jävligt tråkigt, att planering är skit och det enda rätta är att följa drömmar och skita i vad alla andra säger! Klyschigt värre men ingenting är omöjligt så länge viljan finns där!

och...

Jag skiter fullständingt i vad det är för jävla skit folk snackar om mig, det spelar ingen roll..inte nu och inte sen!
Gör det dig lyckligare att kästa skit på mig...varsegod!




PIIIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback